niedziela, 3 czerwca 2012

trochę inna księga gości

chciałam zrobić coś nowego coś innego,
wyszła księga gości, trochę nietypowa
kartki są włożone w kieszonkę, na każdej jest miejsce dla gości żeby napisali coś o sobie, wspomnieli fajną historyjkę związaną z młodymi, narysowali swój portret
w związku z tym dodałam kolorowe pisaki - nie byłam pewna czy kredki przetrwają ( trzeba strugać) więc dodałam cienkopisy i długopis
hmm ciekawa jestem czy młodzi będą zainteresowani tą formą księgi
w razie czego mam jeszcze standardową wersję









9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna księga gości, nietypowa i interesująca. Nie wszystko musi być tradycyjne i poważne. Super!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam Twojego bloga i jestem pod wrażeniem Twoich zdolności i umiejętności. Tworzysz na prawdę cudne prace, jestem pełna podziwu:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna i to miejsce na długopisy superowe pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to zrobiłaś, super pomysł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny pomysł, młodzi powinni być zachwyceni

    OdpowiedzUsuń
  6. SUUPER !!!
    Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam-Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście ciut inne podejście do księgi gości- wygląda ciekawie! W tym roku tez się wybierasz na zlot?

    OdpowiedzUsuń
  8. Księga super! Świetny pomysł!
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń