piątek, 27 stycznia 2012

a ja zrobiłam swój pierwszy album

na zdjęcia dla Jasia, taki na pierwsze 12 msc

do okładki przykleiłam, jak widać, :) resztki spodni a że album rozrósł się i zrobił dosyć gruby to przypuszczam że zapięcie takie się sprawdzi po dodaniu wszystkich fotek i różnych innych pamiątek jakie będą chcieli rodzice tam pochować, przykleić :D

na początek wspomnienia z dwupaczka miejsce na zdjęcia z czasu ciąży, zdjęcia z usg i co tam mama zapragnie

i narodziny, więc witaj maleństwo na świecie, miejsce na zdjęcia z pierwszych dni na tym świecie i mała metryczka dla malucha


i pierwszy dzien w domu, wyciągane karteczki na zapiski 


pierwsze święta i na następnej karcie zdjęcia z chrztu świętego
a że akurat w Jasia wypadku to zaraz obok, zaraz nie daleko pozwoliłam sobie umieścić te dwie karty jedną po drugiej


i małe miejsce na zapiski a reszta do wypełnienia foteczkami



no i notes do uzupełnienia, pierwszy ząbek, pierwsza zupka itd, i kilka wysuwanych kieszonek do zagospodarowania przez rodziców wedle uznania czy na zdjęcia, czy na notatki






i pampers z niezwykłą zawartością :D
miejsce na ulubione zdjęcia, minki, kąpiele, uśmiechy i co tylko mama z tatą chcą tu dodać, zrobiłam harmonijkę, na każdej kartce przykleiłam papier ozdobny, pampers jest zrobiony z filcu, a że robiłam go już na dzien przed imprezą, niestety jest zielony, ale już kurde ani białego ani niebieskiego nie miałam, brałam pod uwagę nawet wykorzystanie prawdziwego pampersa, tylko obawiałam się że zapięcia nie przetrwa próby czasu, więc pozostało tak, u góry zostawiłam miejsce na notatki


no i stópka na odcisk nóżki i łapki maluszka
i tu dziękuję bardzo Gizmo za ekspresową przesyłkę, dziękuję kochana
i miejsce na zdjęcie rodzinne :D


i 1 urodzinki, troszkę mi tu jeszcze czegoś brakuję,ale już wtedy brakło mi pomysłów

i ostatnia strona nie obfocona została na ulubione momenty, zdjęcia rodziców, do zagospodarowania według własnego uznania


inspirowałam się albumami matki variatki, które uważam za majstersztyki

to mój pierwszy album :D, album zaś moich dziewczynek leży i czeka bo nie mam pomysłu hi hi

czekam na Wasze komentarze i konstruktywną krytykę
pozdrawiam cieplutko





5 komentarzy:

  1. Album prześwietny! Baardzo mi się podoba! Tyle szczegółów. Super są te ukryte miejsca na notatki. Chopiec i rodzice będą mieli potem wspaniałą pamiątkę :). Super się spisałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. pozbierać się nie umiem i sklecić kilku ładnych słów po tym cudzie jaki tu u ciebie oglądam, pierwszy album? śliczny, kolorowy, optymistyczny ze świetnymi pomysłami na notatki; pampers rewelacyjny;
    FANTASTYCZNY !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ile pracy włożyłaś- wyszedł cudny! Fajne te zakamarki:) Wesolutki- w sam raz na zdjęcia dla maluszka :)
    Podziwiam, podziwiam i podziwiam:)
    Dziękuję za udział w moim candy.
    Pozdrawiam-Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki śliczny i pomysłowy albumik ... świetne dżinsowe szelki z kieszonką pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że duzo pracy włożyłaś w ten album. jest cudowny, pełny niespodzianek, ani troszkę nudny, super!

    OdpowiedzUsuń