piątek, 24 czerwca 2011

hej wesele ... :)

jutro ślub więc stwerdziłam że spróbuję własnych sił, a co :)

wyszło tak
kartka ślubna:
Image Hosted by ImageShack.us
By joziaa at 2011-06-24
i księga gości
w środku pomyślałam że wydrukuje gotowe życzenia, jak ktoś nie będzie miał pomysłu to się poprostu podpisze, bo ja sama czasami nie umiem ładnie życzeń w słowa ubrać po paru głębszych :D;)
Image Hosted by ImageShack.us
By joziaa at 2011-06-24
Image Hosted by ImageShack.us
By joziaa at 2011-06-24
Image Hosted by ImageShack.us
By joziaa at 2011-06-24

5 komentarzy:

  1. Piękna kartka, album jeszcze ładniejszy :)
    A jak tam album na zakończenie dla nauczycieli?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dzięki wielkie
    a o tym dla nauczycieli szkoda gadać ;/ niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. wzieła, ale po takiej wymianie zdań że w końcu nie chciałam jej sprzedać

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to musiało być ostro :/ ale są klienci wspaniali i klienci piekielni ...

    OdpowiedzUsuń